Skärmsläckaren tar över

...medan jag sitter här och försöker komma på något att skriva. Jag gäspar och konstaterar att det är söndag. Men vad finns det att säga om den här veckan egentligen?

 

Försöker få bloggen att förstå att jag vill ha mina inlägg publicerade veckovis istället för på ett enda långt bräde. Vad är det för mening med ett arkiv om allt hamnar på samma sida i all oändlighet? Överhuvudtaget har jag ännu inte fått kläm på funktionerna här. Hade tänkt publicera en bild till texten häromdan, men efter nedladdning tycktes bilden bli i tumnagelsstorlek, så det hade inte varit mycket nytta med det.

Hade en liten bokhylle-städning igår (sortering av hafsigt hoprafsade prylar), och upptäckte att jag har minst 58 st DVD-filmer... Känns nästan lite läskigt, för några av dem är egentligen bara impulsköp som jag råkat få till bra pris vid olika tillfällen. En del av dem kanske jag aldrig ens kommer att titta på igen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback