Veckan vankas

En halvhektisk vecka är över, en ny väntar. Bokcirkel i måndags, poesikväll i tisdags, tidigare nämnda disputationsbesök i torsdags, påföljande middagsbjudning på lördagen, och ikväll har jag nyss kommit hem från ett seminarium på Kulturhuset... Allt detta exklusive plugg och sån vardag... så nån soffpotatis tycker jag nog ändå inte att jag är, när jag tänker efter.  

På tisdag kommer det hantverkare hem hit klockan sju på morgonen för att byta fönster i hela huset...! Detta innebär lite ommöblering för att bereda plats för dem. Under veckan ska jag annars försöka hinna med att träffa några försummade vänner och en lillebror, och även försöka få in frisksport-biten på dagsschemat igen (läs: gå och simma, med medlemskortet jag har på lokala sporthallen). Allt detta exklusive plugg och sån vardag...

Det går. Det är bara det att jag är så himla dålig på planering.

Kommentarer:
Postat av: Supergiraffen

Alla viktigast är din försummade lillebror.

2005-10-10 @ 12:48:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback