Den där obehagliga magkänslan

Rubriken syftar framförallt på ett fågel-fisk-eller-mittemellan-tillstånd, som gör sig påmint vid terminsskiften för min del. Min oro kan vara mycket befogad, vilket ju är en oro i sig. Studievärlden har nämligen blivit mitt naturliga tillstånd och jag har glömt hur man lever det "vanliga" livet, med månadslön och regelbundna arbetstider. Så trots att skoltröttheten efter nästan sex år gör sig påmind, och fler tentor än vad hälsosamt är går åt skogen, har jag mycket svårt att tänka mig att byta ut det hela mot ett jobb.

Idag talade jag med henne i förra inlägget, och jag tror vi redde ut det viktigaste. Det var skönt.


Kommentarer:
Postat av: Madheleine

yeihuu :-) läser din blogg i dagsordning.. du är modig som tog tag i konfronterade!

2006-10-01 @ 14:17:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback