Juni, juli, augusti...

Den sista augusti – det är väl i vårt säsongsanpassade samhälle att betrakta som den officiellt sista sommardagen, eller något sånt. Jag är dessvärre inte opåverkad av denna kollektiva uppfattning, och som bekant hade jag ju inte kommit mig för att bada en enda gång... Dags att göra något åt detta!

Tunnelbana till Hornstull, promenad ut på Långholmen, hitta ledig och någorlunda ren och fin strandplätt, av med kläderna, ut i vattnet, och så sist men icke minst sträcka sig efter kameran för att producera fotografiskt bevis för tilldragelsen.
Så nu är det på pränt: Effell hann doppa sig inom de tidsmässiga ramarna för den svenska sommaren. Och jag kan meddela att vattnet ännu är varmt.


Kommentarer:
Postat av: Wånkan

Du gjorde det! Duktig kille! = )
Själv hade jag inte vågat mig i vattnet

Postat av: Madheleine

jag har bara hunnit doppa mig till hälften i början på september.. får försöka göra ett nytt försök.. ett heldopp

2006-10-01 @ 14:18:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback