En halvtimme till

Jag biter mig fast i sängen. Så länge jag kan. Inte för att jag har bråttom idag, men jag går gärna till skolan tidigt ändå eftersom det känns som att jag pluggar bättre där än härhemma. Klockan 13.00 börjar själva lektionen. Tills dess kan jag försöka få lite koll...

Det är en märklig December. Inte en snöflinga, ingen nattfrost. Jag publicerar en stämningsfull bild på kompisen Kattis' minnesljus som hon tände för några veckor sedan; jag nämnde det i ett tidigare inlägg. Bilden är tagen då lågan var inne på sitt andra dygn.

Kommentarer:
Postat av: Mona

*asg*...våra bokhyllor är faktiskt helt vanliga superhöga bokhyllor. Dessvärre är det som så att vi inte kan möbler om böckerna mer än vi redan gjort. Det är liksom så att vi har 6 bokyllor men skulle behöva 8. Såldes har Killimoj, som når en meter upp, väldigt många böcker att riva ner. Dessutom är vi lite fåniga och måste ha böckerna i rätt ordning så vi kan bara inte sätta teologiböcker bland skönlitteratur. Istället blir det en proppfull bokhylla med dubla rader, vilket blir två bokhyllor. Så blir det med en mr bejbi som studerat till präst.

Hoppas pluggandet går bra!

Kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback