Tröstäter hallon

Jag förtjänar åtminstone det, lite söta hallon, köpta hos torghandlaren. Han var sjysst och lät mig ta hem en trälåda från hans container också.
Fikat hemma hos Lotta igårkväll var mycket gemytligt och överhuvudtaget småtrevligt. *Vinkar till eventuell ny bloggläsare, förresten*. Jag behövde det verkligen. Slösar bort grymt mycket värdefull tid på att gå och skrota i dystra tankar ändå, så lite distraktion med vänliga förtecken gör gott.

En viss läsare i San Diego blir kanske glad för nedan publicerade foto. Taget på mina föräldrars ytterdörrs-trappa för några dagar sedan.

Kommentarer:
Postat av: mona

Klart du förtjänade hallon. Människokännare som jag är så skulle jag vilja hävda att du förtjänar mer än 100 kg solmogna hallon.

Postat av: Anonym

Låter lite jobbigt det där.. Hur är det annars har reggat mig här nu och ska se om jag kan få någon ordning på min blogg.. Mvh Kusinen Johan

2006-05-29 @ 18:32:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback