Jag hatar inte måndagar

Ett litet problem med att vara student på heltid och inte göra så mycket annat, är att den normala gränsen mellan vardag och helg liksom blir diffusare. Det är inget särskilt glädjerusigt över en fredag. Och i regel inte något särskilt förhatligt med en måndag heller, för den delen. Måndagen kan lika gärna vara "helg" den med, såvida man inte råkar ha lektioner redan på förmiddagen. Just denna måndag i all synnerhet, då den avslutas med studentpub-afton. Party, med andra ord...

Lite småstressad; det är prov i grekiska på fredag och jag känner mig måttligt påläst å grammatikens vägnar. Ja, själva glosorna i sig är jag ingen hejare på heller förresten. Får se vad mer jag hinner proppa in i huvudet tills dess.
Återkommer inom kort med en rescension av förestående pubafton. Må gott så länge.


Kommentarer:
Postat av: Eva-Maria

Jag önskar dig verkligen lycka till på fredag! En jobbig dag för en tenta, hela veckan är ju förstörd...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback