Jag är hungrig

Jag hade väl tänkt att hålla fastan i år... men nej. Jag har inte den karaktären. I vikt pendlar jag konstant mellan 84 och 88 kg.

Otäcka nyheter om svår bussolycka i Uppland. Och i samband med det ett konstaterande att få människor verkligen använder de bälten som numera är ganska vanliga i kollektivtrafiken. Jag hade faktiskt ingen aning om att det var lag på det, och förmodligen var jag inte ensam...

Var på bio i fredags och såg Almodovars Volver - "Att återvända". Bra film som jag visst kan rekommendera, men jag har faktiskt ännu större lust att rescensera sällskapet i fåtöljen bredvid. Charmiga Mia är en nygammal bekantskap från communityt LunarStorm, och efter en tids chattande tyckte hon det var på tiden att vi sågs i verkligheten, och det var ett utmärkt initiativ. Kan redan nu säga att det högst troligen blir fler biobesök.
Dejt? Jag vill nu inte vara så självsäker att jag använder det ordet än, för jag vet faktiskt inte hur hon ser på saken. Fast åtminstone för mig känns det inte otänkbart. *Ler*

Kommentarer:
Postat av: svartsmurfan

Du slapp iaf mig längst bak i salongen iklädd trenchcoat. ;)

2007-03-01 @ 07:30:22
Postat av: hannastina

Förresten Effell... Vad har du för emailadress nu för tiden? Samma gamla eller? Det var trevligt att prata lite igår. Förlåt att jag försvann. Dumma jobbet tog liksom över.

Postat av: Mona

ååååå, den filmen var verkligen uppryckanden. jag såg den, dockpå dvd, i måndags.

Jag hoppas så att det var något som kändes, åtminstone liiiite, som en dejt. Jag önskar så att en människa som du skulle få hitta någon som gjorde dina dagar magiska.

Fastan ja, jag säger bara- jesus älskar oss ändå, visst gör han?

Puss!

2007-03-03 @ 00:47:30
URL: http://trespass.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback