Lite stabilitet, tack

Räcker det inte med att jag själv vacklar genom livet, måste mina hemvister på Internet, detta mitt halmstrå, krångla också?! Då jag publicerade gårdagens inlägg försvann ett annat tidigare inlägg istället...(?) *River sig i huvudet* Vad hände?
LunarStorm, där jag också bloggar en del fällde jag häromdagen följande kommentarer om blogg.se:

" ... blogg.se strulade häromdan också, så att jag, fråga mig inte varför, plötsligt tvingades byta lösenord utan någon direkt anledning. Mitt vanliga sedan över ett år tillbaka hade visst av okänd anledning blivit ogiltigt, och istället fick jag ett nytt per email - givetvis nån såndär märklig bokstavskombination typ "yZt5*oi%jg!k", som inte liknar nåt man skulle välja själv. Och eftersom jag inte ännu lärt mig detta nya lösen utantill kan jag inte skriva blogg någon annanstans än hemifrån. Känns lite surt idag, när jag sitter och har håltimmar i plugget, och faktiskt hade tänkt passa på att blogga lite. Tji fick jag. ... "

Egentligen skulle jag väl kanske ha en alldeles egen hemsida, på egen domän och allt. Det kommer nog, förr eller senare, men det har väl helt enkelt inte känts nödvändigt - ännu. Ett talessätt säger att "om du irriterar dig på småsaker så är du väl inte större än så", och det stämmer nog. Det här är inget stort problem. Men så retligt! 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback