Effektivitet

Jag vaknade ovanligt sent - för att vara jag. Klockan närmade sig nio, och även om jag är en sån som kan somna om flera gånger och komma ur sängen ganska sent, så brukar jag ofta vakna första gången nån gång runt sex, eller tidigare. Jag tror jag gick och lade mig runt midnatt, och det är ganska normalt för mig om jag inte har tider att passa dagen efter.

Nu ska jag iväg till plugget där jag inte varit på nästan en vecka. Ska ta tag i de där hemskrivningarna på allvar nu, så de blir klara med god mariginal före terminsslutet istället för precis på målsnöret, som det ju tyvärr brukar bli. Jag ska inte vänta för länge den här gången. Har jag tänkt mig (Som om jag inte tänker det varje gång...).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback