En lång dag i taget

För att först följa upp senast föregående inlägg kan jag berätta att jag tack och lov slapp byta mötestid ännu en gång. I torsdags träffade jag min terapeut, och den 19:e ska vi ses nästa gång, alltså om lite drygt tio dagar från nu. Han skulle försöka ordna så att en läkare kan vara med då också, om det går. Det skulle vara skönt, om det nu är så att jag ska ha ny medicin. Det är hemskt, men jag *längtar* nästan efter något som "drogar" mig, som tar bort alla starka känslor. Saker och ting är väldigt jobbiga nu.

När jag känner, så känner jag för mycket. Jag grubblar. Ältar. Oroar mig. Älskar och hatar om vartannat, kastas mellan hopp och förtvivlan. Det drar fullständigt uppmärksamheten från allt jag SKA göra i livet. Som t.ex. att sköta plugget så det går bra. Och att skaffa mig ett fungerande liv överhuvudtaget.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Kramen!!!!!!!

Postat av: Carro

Hej, hej... läser din blogg då och då. Och jag måste säga att jag imponeras av dig: Även om du är deppig ibland och det känns svart, så är du fantastiskt bra på att analysera dina känslor, att sätta ord på vad du känner. Och dessutom är du modig: du vågar skriva helt öppet och ärligt om dig själv (verkar det som i alla fall).
Jag känner inte dig, men du är imponerande som människa! Det är inte alltid den som framstår - eller försöker framstå - som mest framgångsrik, lycklig eller "glad" som är mest imponerande. Idag är det DU som imponerar mest på mig av alla männiksor.
Ville bara säga det.

2007-09-11 @ 17:39:16
Postat av: Thomas

Även som gammal vän är det svårt att finna orden ibland, liksom det ibland är svårt att ta sig i kragen och höra av sig, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig och hoppas att du ska hitta din väg genom mörkret. Ber för dig. // Din vän Thomas

2007-09-19 @ 07:53:56
URL: http://www.beutler.se/blogg
Postat av: Annaluna

varit dålig på att läsa andras bloggar på sistone... jag hoppas, hoppas du kommer må bättre.
Kram.

2007-09-20 @ 14:24:50
URL: http://annaluna80,blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback