Da'n efter den där första varda'n

Det har varit en bra jul, fast samtidigt har den liksom gått lite i paltkomans tecken, som ni väl märkt här; jag har just inte fått mycket gjort i bloggen alls. Ber om ursäkt för detta, då jag ju nästan lovade att jag skulle höras av kring nyår. Nu har ju den vanliga ruljansen satt igång igen, så jag har ingen ursäkt att slappa längre.

Vidhängande bild avslöjar en av de goda nyheterna: jag har (fungerande) kamera igen. Som sagt, det var en julklapp jag inte direkt hade vågat hoppas på, och som jag nästan hunnit glömma att jag önskat mig. Då jag vid utdelningen på själva julafton lite snopen satt med två paket medan resten av familjen hade åtminstone fyra-fem stycken var, anade jag faktiskt fortfarande ingenting. Men glad blev jag ju när jag väl öppnade. Det är en Canon PowerShot A590 IS, om någon gillar att ha koll på märken och sådant.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback