Stabiliserat?

Långsamt, långsamt går det. Men faktiskt framåt. Via personlig-utveckling-och-rehab-kursen jag gått senaste halvåret har jag nu äntligen en plats för arbetsträning (börjar officiellt på måndag). Inom kyrkan, av naturliga skäl, eftersom det är där jag redan haft mitt engagemang ett bra tag. Åratal av knutna kontakter har sakta börjat ge utdelning, kanske man pragmatiskt skulle kunna säga.
Därmed finns chans att denna sjukskrivnings-rundgång jag hamnade i förra året nu har nått något slags kulmen, och att det börjar slutta emot bättre tider.

Kommentarer:
Postat av: Thomas

Det får vi verkligen hoppas!

håller tummarna



Började ju bli orolig... länge sedan bloggen uppdaterades... väldigt länge sedan. Hoppas du tar upp tråden igen nu! :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback