Glad Lucia, och såsmåningom God Jul

Ja. Själv hann jag aldrig se något luciafirande imorse, bortsett från en kör på TV. Jag sov helt enkelt för länge. (Till mitt försvar kan jag ju anföra att de traditionella luciatågen i regel går väldigt tidigt på morgnarna.) Men dagen känns inte helt bortkastad för det. En tur på stan resulterade i den första och hittills enda inköpta julklappen. Det är en bit kvar innan jag är färdig med det bestyret, förstås, men bara att det åtminståne är påbörjat ger en känsla av trygghet.

Och God jul och sånt, ja... Tiden går. Under den dryga vecka som återstår (ordet "dryg" får väl närmast en dubbel innebörd här) är det en hel del som skall hinnas med.
Och ja, jag säger återigen att jag verkligen ska försöka bli bättre på att uppdatera här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback