Ny bärbar(?)

Min bror håller på att avveckla sin laptop till förmån för en yngre, mindre och behändigare dito. Vilket innebär att emedan det nu inte är något fel på den gamla - ja, förutom då att den rent fysiskt är en ohanterlig koloss jämfört med den nya - så får jag helt enkelt "ärva" den. Om jag vill. Och eftersom jag totalt saknar all form av stilmedvetenhet och trendkänslighet, och därmed inte är särskilt kräsen då det kommer till teknikprylar, så tackar jag gladeligen ja.

En HP Pavilion från mitten av nollnolltalet är det, om det säger någon någonting. Eventuell munterhet från omgivningen känner jag att jag kan leva med. Eldprovet blir väl snarare att utröna hurpass behändig flerkilosklumpen ifråga är, då man tar den med sig ut på något fikaställe eller bibliotek.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback