... Det blidde ingenting med det...

Angående föregående inlägg:
Simhallen brukar naturligt nog ha snävare öppettider på helger. På söndagar kanske den stänger kl 15 istället för sent på kvällen, osv. Detta tyckte ju inte jag var något problem igår, med tanke på att jag var tidigt ute.

Och det är ju i de lägena man drabbas av Murphy's lag. Eller hur?! Bara igår hade simhallen bestämt sig för att ändra om öppettiden fullständigt, och öppna kl 15 istället...! Så där stod jag med lång näsa. Typiskt att det dessutom var sista chansen som rann ut i sanden.

Så jag åkte till stan och tröstfikade bort mina pengar istället. Typiskt missbrukarbeteende, men jag hade ingenting planerat förrän framåt eftermiddagen.

Kommentarer:
Postat av: Annaluna

Sånt där är SÅ typiskt! Samma sak varje gång...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback