Lördag

Började sortera gamla foton igår. Eftersom jag fotar mycket men inte har digitalkamera blir det mycket papper, och sprängfyllda byrålådor, i åratals väntan på det slutgiltiga urvalet... Har redan snart fyllt en hel (rätt stor) papperskorg med bara sönderrivna bilder, och jag misstänker att jag inte ens betat mig igenom hälften ännu.

Drösvis med spontana miljöfoton: nån husfasad här, ett vardagsrum där, flamingos på Skansen eller marscherande vaktparad. Så mycket dubletter också. Dock en del minnen också, och irritation över odaterade bilder. Man har möjligen en vag aning om att "detta borde vara runt 1994", ungefär. Idag fortsätter städningen. 

  Bläddrar i gårdagens Metro efter evenemangstips. Jaha, idag går visst Pride-paraden i stan. Kanske åker in och kollar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback