Flimmer

Både i huvudet och på datorskärmen. Jag har en begagnad laptop där färgerna spökar och bilden ibland bara försvinner helt. Det kan jag leva med. Men det där migränaktiga pulserandet bakom ögonen går mig på nerverna! Särskilt med tanke på att det inte går över heller, och att jag måste ha det samtidigt som den här sträckningen i sidan som för tillfället gör att jag nästintill stundom har svårt att röra mig. Ibland, när jag ska sätta mig ned eller böja mig efter något, vill jag helst bara vråla av smärtan.

Apropå det så hörde jag mina grannar för första gången för en stund sen. Det är ganska befriande att få en bekräftelse på att man inte är ensam i huset, för så verkar det ofta annars. Det är inte mycket som rör sig här. Kikar jag ut från lägenheten ett par timmar efter att ha kommit hem står hissen oftast kvar där jag steg av den (för att förekomma eventuella lustigkurrar; nej, jag glömmer inte att stänga hissdörren).  ...  Nu försvann bilden igen, så jag kan lika gärna avsluta här nu. Tack för era kommentarer angående senast föregående inlägg; jag ska uppfölja det hela alldeles snart, men först behöver jag sova lite. Klockan är långt över midnatt. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback