Lördag, ett anmärkningsvärt datum...

Ja, en MSN-bekant i Piteå påminde i sin notis om att vi just idag har 07-07-07. Såntdär som bara händer vart hundrade år. En viss sorg kan jag känna över att det här datumet förmodligen glider förbi i mitt liv utan att betyda något. Och det är kanske lika bra det. Det är ju bara klockslag, ett datum som glider förbi.

Förväntningar är jobbiga. Att jag själv sällan kraschar beror nog bara på att jag inte ens lyfter... Men nu måste jag hejda mig innan jag snärjer in mig i min vanliga nedåtgående depp-spiral.

Kommentarer:
Postat av: Supergiraffen

Vi kommer att ha såna här datum varje år fram till 2012. Sen får vi vänta till 3001 innan det händer nästa gång.

2007-07-07 @ 15:02:11
Postat av: Storugglan

Ja, själv förlovade man sig 00-10-20 och gifte sig 02-02-02, så visst kan det vara kul med siffror. :-) Vi funderade på att fira 5 år, 5 månader och 5 dagar idag, men det slutade med att vi hade dotterns barnkalas idag i stället. Det gick bra, det med.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback