Tack Gud!

Ja, detta blir som en direkt uppföljning på föregående inlägg, men som rubriken antyder, i en radikalt annorlunda ton.

Jag hade helt ärligt inte trott det. Jag var så skuldmedveten och hade en ångest jag inte upplevt på ett tag... och ärligt talat kanske jag förtjänade det.
Men det gick vägen! Jag klarade den dubbla omtentan, som jag misslyckats med tre gånger förut. Ett jätteberg har fallit från hjärtat, även om jag nu är fruktansvärt trött och känner mig urlakad. Det finns nåd...!

Tack! Tack! Tack!

Kommentarer:
Postat av: hannastina

Grattis Effell!! Jag _visste_ att du kunde göra det! Jag blir så glad för din skull. *jättekram*

Postat av: Mona

Grattis! Bra gjort!

Tusen kramar!

2007-03-22 @ 07:48:03
URL: http://trespass.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis! Härligt att få sådant som dubbla och trippla omtentor ur världen.
Själv har jag en rest från Torbjörn klar som måste avklaras innan sommaren...den är 2 år gammal ...*suck*

Roligt att läsa din blogg, ska nu gå vidare och se vad du skriver i din serie. Eller skall man säga er serie?

Må gott /Linn

2007-03-22 @ 21:46:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback