Stormigt

Det blåser rätt ordentligt, och för min del brukar det innebära ett smärre kaos på balkongen, eftersom jag bor högst upp. Fast jag får ju skylla mig själv; jag använder den ju rätt mycket som förrådsplats för prylar jag inte vet vart jag ska ha nånstans.
Hade katterna ännu bott kvar hade en innätning av hela rasket fått mer än en funktion i längden. Jag hade t.ex. sluppit riskera att hitta en del av mina tillhörigheter på marken utanför porten när jag går ut. Jo, det har hänt. Mer än en gång. Så,  om jag ska fortsätta att ha blandad kompott av saker på balkongen är nog ett par rejäla förvaringsboxar med lock ett projekt.

Kommentarer:
Postat av: Annaluna

eller städa upp lite på balkongen :) Vilken skam att bo högst upp, ha balkong och använda den som förråd! Så vida du inte bor på 20kvm, men det tror jag inte. Rensa upp, unge herre! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback