Ont gör det

...i lungorna, främst. Ja, det kunde varit mycket värre. Med den tidigare avhandlade astma-förkylningen i färskt minne är jag glad att det inte utvecklat sig åt det hållet den här gången, men ändå...! Jag är trött på att vara sjuk och orkeslös.
Min mosiga hjärna kan för tillfället inte återkalla vad jag åt i början av veckan, men jag misstänker att det blev en del näringsfattigt snabbskräp. Det var natten mellan onsdag och torsdag som jag även misskötte mig med sömnen - jag kanske kan skylla på Internetmissbruk? - och kände plötsligt det omisskännliga symptomet "ont i halsen", vilket indikerar början på förkylning. Sen var det kört. Nu verkar det ha vänt, jag har passerat det värsta. Men det är ännu en bit kvar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback