Som (bort)blåst

En storm drog förbi inatt, och när jag märkte av vartåt det barkade såg jag till att rädda saker från balkongen. Jag missade dock det lilla IKEA-växthuset av trä som stod på ett fönsterbleck, och nu på morgonen fann jag det i spillror över golvet. Tack och lov var det tomt. Vad som än mer visar på ovädrets styrka var att jag, då jag senare kom ut från porten tre våningar nedanför, fann en av mina trasmattor liggande där på asfalten. Den låg alltså på balkongen innan, men jag hade faktiskt inte reflekterat över att den försvunnit.

En förkylning blåste visst in någonstans ifrån också, jag känner mig alltmer krasslig för varje timme som går. Typiskt, såhär inför helgen och allt. Inte för att jag hade fullspäckat schema, men ändå. Hoppas på att vara någorlunda återställd på måndag i alla fall.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback