*Trött*

Det är lite mycket nu bara. Till stor del beror det på allt vad jag själv försätter mig i, men ändå. Det har väl bara blivit så att saker och ting trappats upp lite senaste tiden, och jag behöver kanske bli bättre på att sätta gränser och säga nej ibland.
Datortomografi kallas undersökningen jag var på imorse, tror jag. Man dras genom en scanner liksom... Återbesök hos en läkare i övermorgon bitti. Nej, det är inget akut som inträffat, det här är något jag blev remitterad till efter den där senaste lunginflammationen i våras, då jag fick svår astma. Man konstaterade att jag inte blivit ordentligt undersökt och utredd sen jag var barn, om ens då. Så det är nog bra att det sker någon gång.

Kommentarer:
Postat av: Wånkan

Att säga nej till saker kan vara svårt men välbehövligt ibland. Oftast när man säger ja till ngt har man inget annat sen så säger man ja till många saker till och helt plötsligt har man hur mkt som helst å känner genast stressen över det hela....



Hoppas det går bra hos farbror doktorn imorgon!

Postat av: annaluna

oj, missade dett ainlägg, frågade alldeles nyss i ditt förra hur undersökningen gick... Låter jobbigt:(

2008-07-03 @ 22:18:00
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback