När stora visar'n står på nio...

Om en stund ska jag ner i tvättstugan och byta från tvättmaskin till torktumlare. Det går oroväckande snabbt att samla på sig en "begagnad" klädhög. Korgen fylls på någon vecka, känns det som. Så är vi ju också i den svettiga årstiden. Mötte f.ö. en halvnaken tjej i trapphuset nyss (en nyduschad ung granne som gick ut till sopnedkastet, iförd endast badhandduken).

Solen gassar, och jag har försökt anpassa min klädstil till vädret. På balkongen fladdrar joggingdressen, som kommit alldeles för lite till användning. Ikväll får det nog bli en runda igen. Jag är numera formellt anmäld till Midnattsloppet i augusti, så det finns ingen återvändo. Vill jag undvika ett totalfiasko där måste jag helt enkelt träna.

Notes to self, igen: Var på skolan vid niotiden imorse, och nästa hållpunkt var tvättpasset härhemma kl 15.00, så däremellan blev det - gissa vad - fika såklart. *Harklar sig*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback