Så ses vi då igen...

... Och DÄR har det på dygnet gått ett år sedan jag skrev något här senast. Lite skönt ändå, att vara tillbaka här, för jag har onekligen saknat bloggandet en del, även om jag varit oinspirerad och fullt upptagen med annan huvudbry de sista tolv månaderna.

Vad har hänt under den här tiden då? Allt och inget, ungefär. När jag i skrivande stund ser mig omkring i sovrummet jag sitter i råder samma totala prylkaos som alltid, och min arbetssituation och sociala status är väl också tämligen oförändrade.
En annan sak som också är som vanligt är att jag trots röran hyser en naiv förhoppning om att endera (mån)dagen lyckas "börja ett nytt liv". Den 1:a maj hade jag befunnit mig i min nuvarande anställning i ett år, och fick därmed både rättighet och skyldighet att börja ta ut semester inom överskådlig tid. Veckan efter nästa kommer att bli just en sådan ledig vecka, då jag tror mig kunna ha ork att ta tag i saker och ting som blivit liggande, inte minst i hemmiljön.

Den som lever får se, eller kanske: den som följer den här bloggen får se hur det går för mig. Vi hörs igen, förhoppningsvis inom ett år! Förhoppningsvis redan inom närmsta dagarna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback