Med fetsnöre

Ääääntligen, jag har bredband hemma...! Telias billigaste och 'långsammaste' alternativ, men så oöversiktligt många snäpp bättre än att sitta och försöka krysta sig fram genom cyberspejsets vindlingar med ett modem och en tickande teleräkning i bakgrunden. Jag är lycklig. Men ni MSN-polare är ju såklart offline eller har stoppskyltarna uppe, så det finns ingen jag kan skryta inför i direktsändning.

Den här veckan gick oerhört fort. För fort. Men imorgon ska jag avrunda den med en tur ut i Hallunda och äta snabbmat med C, innan det är dags att ta tag i kommande späckade vecka.

Kommentarer:
Postat av: TinaSol

Underbart! Vi har hörts allt för lite på senaste tiden. kanske kan bli ändring nu. Saknar min kompis. Hade varit så himla mysigt att ta en höstig eftermiddagsfika. Var på Mojo och ensamfikade i fredags. Det var värmeljus på borden och klar, nästan kall luft utomhus.

2006-10-08 @ 12:20:35
Postat av: Mona

Visst är det en härlig käsla när man efter allt för lång tid utan bredband ÄNTLIGEN får bredband. Bredband är trots allt alltid bredband.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback