Orolig. Som vanligt.

Fast lite konkret åtminstone, just nu. Min vän Kattis, som jag lovade ringa till imorse, har inte varit tillgänglig på sin mobil på hela dagen, och nåt annat nummer till henne har jag inte. Ville henne inget viktigt, men eftersom jag hade lovat att ringa så försökte jag givetvis flera gånger, och då hon nu inte varit tillgänglig en enda gång inom de tolv timmar jag försökt börjar det kännas lite läskigt. Hoppas det finns nån fullkomligt harmlös förklaring, som att hon glömt telefonen hemma eller nåt. Men i så fall har hon varit hemifrån ända sedan imorse, och nu närmar vi oss midnatt.
Det som gör att jag oroar mig är att hon är en person som...hmm... gör tokiga och rätt drastiska saker ibland. Som är rastlös och inte alltid mår särskilt bra.

Be en liten bön är ni snälla. Min erfarenhet är att det hjälpt ibland


 


Kommentarer:
Postat av: Wånkan

Hoppas du fått tag i henne!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback