Effell har snyggat till lite

Effell har snyggat till lite

Kommentarer:
Postat av: Wånkan

Lite skillnad = )
Bra när man får gäster så man 'måste' städa.

Nä det blidde ingen schlagerblogg till finalen pga att jag var deppad efter bandyfinalen samt att vi hade allmänt krig därhemma för alla gillade olika bidrag och jag var mer engagerad i den diskussionen = )


Har iaf hittat mitt vinnarland och det är finlands bidrag! Lordi slog ut Carola och nu hoppas jag att Teräsbetoni slår ut Charlotte (på tal om carolafällan)

Postat av: Wånkan

Inväntar ett röntgebesked på farmor nu och efter det avgör jag när/om jag åker upp. Men hon har blitt lite stabilare nu iaf så det känns bra.

Ang syster så är hon äkta brunett (som hon mixtrar lite med) å jag är äkta blondin. Mamma är blond och pappa mörkhårig så dom fick en av varje ; )

Hoppas du har en trevlig påskhelg!

Kram
Wånkan

2008-03-22 @ 09:37:02
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: annaluna

Jag skulle aldrig våga lägga ut en bild på "före" från min lägenhet, haha. Bra jobbat!

2008-05-05 @ 22:09:53
URL: http://annaluna80.blogspot.com
Postat av: TinaSol

Den här bilden är kul

2008-05-14 @ 14:01:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback